Na tej stronie sa publikowane zdjecia i artykuly mojego autorstwa.Prosze o niepublikowaniebez mojej zgody.Wszystkie prawa zastrzezone.

niedziela, 15 maja 2011

Weekend w Jordanii.

Zycie w Jordani dla mnie jest bardzo meczace.Z dnia na dzien codziennosc mnie dobija.Praca,dom ,dzieciaki kazdego dnia to samo.Wiec czekasz na weekend.Planujesz jakas wycieczke lub wizyte do rodziny.Ja wizyt rodzinnych nie lubie.Nie traktuje rodziny meza jak swoja rodzine.w jordanii tesciowie nie lubia zony syna .Zona syna zawsze jest dla nich obcym czlowiekiem .Nie zaleznie czy jestes arabka czy polka.Atmosfera rodzinna jest bardzo chlodna .zwlaszcz przy zjezdzie calej rodziny ,siostr, braci meza mamy naprezona atmosfere.Nikt nikogo nie lubi .Wiec odwiedziny do dziadkow sa wykluczone.
 W weekendy jezdzimy na grilowanie lub zwiedzanie.Jest tu duzo do zwiedzania.Okolice sa bardzo piekne.dzieciaki lubia takie wypady .w tym okresie nie jest jeszcze za goraca wiec mozna posiedziec na podworku.za miesiac bedzie taki upal,ze nie mozna bedzie wyjsc z domu.
W ten piatek postanowilam nie wchodzic do kuchni.Dzis nic nie gotuje-powiedzialam.Maz od razu mnie zrozumial.idziemy do KFC-powiedzial.w koncu odpoczelam od gotowania.W mojej rodzinie musze gotowac codziennie,wiec piatek byl dla mnie day off.dzieciaki tez mialy frajde,poszalaly na slizgawkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze

zobacz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...