Na tej stronie sa publikowane zdjecia i artykuly mojego autorstwa.Prosze o niepublikowaniebez mojej zgody.Wszystkie prawa zastrzezone.

środa, 11 maja 2011

Samotni mezczyzni w centrum handlowym w AS

Samotni mlodzi mezczyzni w Arabii Saudyjskiej nie maja prawa do korzystania z centrum handlowych.Zabrania sie ich wpuszczania ze wzgledu na molestowanie kobiet.Grupy mlodych mezczyzn zawsze zaczepiaja kobiety w centrum handlowym.
Starsi mezczyzni nie sa szkodliwi wiec moga chodzic po centrum.
Mlodzi ludzie wyrazili oburzenie ze nie moga korzystac z centrum handlowych,
"Zawsze jesli chce  cos kupic dla siebie musze zadzwonic do mamy lub przylaczyc sie do siostr.To smutne ze nie moge chodzic po centrum handlowym i kupic co trzeba.Mam do czynienia z odmowa wielu straznikow,nawet w porach rannych ,kiedy nikogo nie ma w poblizu"-powiedzial 26 letni  Adel.
Mlodzi mezczyzni maja zakaz wchodzenia do centrum handlowych w wekeendy i swieta, poniewaz jest duzo kobiet."mamy wolny czas i chcemy chodzic po centrum i robic zakupy ,ale nie mozemy.Przeciez to nieludzkie.My mezczyzni tez potrzebujemy isc na zakupy."-powiedzial 19-latek
'Nienawidze kiedy moj syn zmusza mnie do towarzyszenia mu w centrum handlowym,tylko po to aby kupic jedna rzecz.Z drugiej stony musze go zabrac ze soba kiedy ja robie zakupy,tylko po to aby uniknac przesladowania"-mowi 58 -letnia Um Said.
Kwestia ma tu dwie strony.Mezczyzni ne lubia kiedy kobiety chodza na zakupy same.Ktos musi ich ochraniac,nawet jesli jest to siedmiolatek.Wazne ze to mezczyzna.Wiec kobieta musi  byc w towarzystwie meza, brata lub syna,Wtedy jest nietykalna i nikt nie bedzie ja nekal.
 na podstawie http://arabnews.com/saudiarabia/article393587.ece

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze

zobacz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...