Na tej stronie sa publikowane zdjecia i artykuly mojego autorstwa.Prosze o niepublikowaniebez mojej zgody.Wszystkie prawa zastrzezone.

środa, 11 maja 2011

Polki w arabskich krajach.

polska droga

Jestem ciagle tam i tu.Miedzy Arabia Saudyjska a Jordania.W kazdym z tych krajow zycie toczy sie inaczej.Nawet nie wyobrazacie jaka jest wielka roznica miedzy Jordania a Arabia Saudyjska.A przeciez to arabskie kraje i granicza z soba.A jednak oddziela je wielka roznica w tradycji,kulturze  ,mozna powiedziec we wszystkim.
Po 16 latach zycia tu nie spotkalam sie z zadna Polka.oczywiscie sa tu polskie ambasady,ale tylko jezdze tam po dokumenty.Polacy w ogole nie sa towarzyscy ,mozna to zauwazyc za granica.
Spotkalam duzo rosjanek ,ukrainek i dziewczyn z Bialorusi.Znam bardzo dobrze jezyk rosyjski  bo studjowalam w rosji ,wiec zaprzyjaznilam sie z kilkoma.Ich mezowie pochodza z Palestyny,Egiptu,Jordani, Syrii.Mamy tu duza mieszanke narodowosci,ale ja jestem jedyna polka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze

zobacz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...