Na tej stronie sa publikowane zdjecia i artykuly mojego autorstwa.Prosze o niepublikowaniebez mojej zgody.Wszystkie prawa zastrzezone.

wtorek, 12 kwietnia 2011

W nikabie w Paryzu


Fot. JEAN
Dzisiaj we Francji weszły w życie przepisy zabraniające publicznego noszenie burek i hidżabów zasłaniających twarz. Złamanie zakazu karane jest grzywną w wysokości 150 euro i obowiązkowym wykładem na temat francuskiego obywatelstwa. Na zdjęciu Kenza Drider, Francuzka pochodząca z północnej Afryki w czasie podróży pociągiem z Awinionu do Paryża.
 

Kenza Drider przed katedrą Notre Dame w Paryżu

Fot. GONZALO FUENTES REUTERS

2 komentarze:

  1. I bardzo dobrze. Nikt nie może być anonimowy. Poza tym jeśli ktoś nie chce uznać prawa zachodniego, powinien wrócić do państw szariatu, przecież nikt nie zmusza do wyjazdu na zgniły zachód.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez tak uwazam,powinnismy przystosowac sie do warunkow gdzie mieszkamy.Ja tak zrobilam i dobrze mi sie wiedzie.

    OdpowiedzUsuń

komentarze

zobacz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...