Na tej stronie sa publikowane zdjecia i artykuly mojego autorstwa.Prosze o niepublikowaniebez mojej zgody.Wszystkie prawa zastrzezone.

środa, 23 marca 2011

UKRADLI MI ZONE!!!!!!!!!!!

Historia mlodego malzenstwa jordanskiego
      Tuz po slubie para mlodych nowozencow  postanowila wybrac sie na miesiac miodowy.Ich celem byla Omra.Wiec wybrali sie do Arabii Saudyjskiej , do swietego miasta –Mekki.Chcieli byc blizej boga.Po zakonczeniu modlitw w swietym meczeci  , usiedli aby odpoczac I podziwjac pieknosc tego miejsca.
Zauwzyl ich pewien saldyjczyk.Przygladal im sie dlugo,po czym podszedl do nich I przywital sie.Wiedzial ze malzenstwo to pochodzi z Jordani ,poznal ich po dialekcie.Po dlugiej rozmowie zaprosil jordanczykow do siebie do domu.Nastepnego dnia po poobiedniej  modlitwie przyjechal po nich swoim samochodem I zawiozl mlode malzenstwo do swojego domu.Oczywiscie kobieta weszla do domu przez inne drzwi niz jej maz.To jest normalne,poniewaz w arabii mezczyzni siedza oddzielnie,a kobiety oddzielnie.Jest im tak wygodniej.i osobiscie podoba  mi sie takie podejscie.Uwazam ,ze  dla muzulmanow jest tak lepiej.Obcy mezczyzna nie ujzy ani twarzy,ani ciala obcej kobiety.
          No wiec wracajac do tej historii,ktora naprawde sie zdazyla.,to chwila w ktorej zona jordanczyka weszla do tego domu,byla ostatnia chwila w ktorej on ja widzial.Saudyjczyk ugaszczal swoich gosci.,az do poznego wieczora. Jordanczyk podziekowal za objad I wyszedl czekajac na swoja zone.Czekal,lecz ona nie wyszla.Zapukal do dzwi I nikt mu nie otwieral.Ciekawa jestem jakie mial uczucie wtedy.Wszedl z zona a wyszedl sam.Po dlugim czekaniu I pukaniu,waleniu piesciami  o dzwi pobiegl na policje.Kiedy wrocil z policjantami do tego samego domu I zapukal ,otworzyl mu ten sam saudyjczyk.Oswiadczl ze nigdy w zyciu nie widzial tych ludzi I nikogo nie zapraszal nikogo na   obiad..Twierdzil ze Jordanczyk klamie.A on biedny nie mial zadnych na to dowodow. Po dlugim poszukiwaniu nie znalazl swojej zony . Wrocil do Jordanii I powiedzial''ukradli mi zone''.

pisze dla was Om Ali

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze

zobacz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...