Na tej stronie sa publikowane zdjecia i artykuly mojego autorstwa.Prosze o niepublikowaniebez mojej zgody.Wszystkie prawa zastrzezone.

niedziela, 20 marca 2011

Dzien Matki.

21 marca


Dzien matki w Jordani jak i we wszystkich krajach arabskich przypada na 21 marca.Jordani jest one najbardziej rozwite.Pamietam kiedys ja sama zrobilam laurke i powiedzialam dzieciom ze mamy dzis dzien matki.Moje dzieci wziely ta laurke i wreczyly mi ja.Oczywiscie bylo to 26 maja -polski dzien matki.wtedy jeszcze nie wiedzialam ze tu w arabii albo jordani obchodzi sie go w innym dniu.Maz nigdy nie wspomnial o tym dniu,a moze wcale o nim nie wiedzial.Teraz po15 latach jest inaczej, pojawily sie plakaty na ulicach i w sklepach oraz specjalne produkty na ten dzien.W telewizji sa nawet programy specjalne na ten dzien.Moje dzieci wiedza ,ze jutro jest Dzien Matki,wiec czekam,czy o nim nie zapomnialy.....

                                 Jednak cudownie jest byc mama,a zwlaszcza czworki dzieciakow.

zobacz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...