Na tej stronie sa publikowane zdjecia i artykuly mojego autorstwa.Prosze o niepublikowaniebez mojej zgody.Wszystkie prawa zastrzezone.

czwartek, 24 marca 2011

Moj Dzien Matki.


   Moj bukiet od dzieciakow


To byl jeden z najzwyklejszych dni.Nic sie nie dzialo.Jak zwykle ugotowalam obiad,posprzatalam i po pralam.Moje codzienne obowiazki,bo coz kobieta nie pracujaca moze robic.Przeciez siedzenie w domu mnie dobija.Musze cos robic.A przy czworce dzieciakow jest roboty az za duzo.wiedzialam ze jest dzien matki,lecz milczalam.Moim prezentem byl bukiet kwiatow ,ktore dzieci przyniosly mi wracajac ze szkoly.cieszylam sie bardzo ze nie zapomnialy o mnie,bo zazwyczaj nie pamietaja tego dnia.
pisze dla was Om Ali

1 komentarz:

  1. Piękny ten bukiet kwiatów.
    A za tydzień znów 21 marca :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

komentarze

zobacz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...