Na tej stronie sa publikowane zdjecia i artykuly mojego autorstwa.Prosze o niepublikowaniebez mojej zgody.Wszystkie prawa zastrzezone.

czwartek, 24 stycznia 2013

Czystość w Arabskich krajach.

Zastanawiałam się co nas różni,a to prosta sprawa.Czystośći w arabskich krajach nie znajdziesz.Jeśli popatrzysz za okno to ujrzysz wielki  śmietnik.Wszędzie pełno śmieci.KSA jest przecież takim bogatym krajem,ale śmietników na ulicy nie znajdżiesz.W Parkach tyle ludzi przychodzi,posiedza ,pojedza i śmietnik po sobie zostawia w tym samym miejscu gdzie siedzieli.To samo w samochodach,jedza i za okno wyrzucają.Ile razy zdarzylo sie  że prowadzisz samochód przy prędkośći ponad 100km ,a tu ni stąd butelka lub puszka pepsi ci przed oczyma przelatuje.
Ja zawsze mówie "kultury nie kupisz"

2 komentarze:

  1. Tak to jest, kiedy kobiety w małym stopniu uczestniczą w życiu publicznym. Mężczyźni nie myślą o porządku, a kobiety łagodzą obyczaje;)
    Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio w Saudii trochę się zmienia, bo... przybywa koszy na śmieci, ale na tym koniec. Saudyjczycy jakby nie wiedzieli, do czego one służą.
    W Al-Khobar cały corniche jest obstawiony koszami na śmieci, ale, dokładnie tak, jak piszesz, spacerujący tam Arabowie śmieci rzucają pod nogi. To samo jest z hektarami pięknych trawników dookoła, które przed nocą przedstawiają obraz rozpaczy.
    Nie mam pojęcia, z czego się to bierze, taka kultura :(
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

komentarze

zobacz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...