Na tej stronie sa publikowane zdjecia i artykuly mojego autorstwa.Prosze o niepublikowaniebez mojej zgody.Wszystkie prawa zastrzezone.

niedziela, 5 czerwca 2011

Moja 35!!!!!!!!!!!!!!!!



Zwykły dzień.a jednak bardzo piękny.W tym dniu nie powinnam nic robić a jednak miałam dużo roboty.Zamowiłam sobie na prezent KWIATKI-sadzonki i dużo ziemi.Dostalam co chciałam-Bratki,aksamitki, lwie paszcze itd.No więc miałam wspaniałą zabawę,naprawdę jak małe dziecko bawiłam się piaskiem.Postanowiłam że w dniu moich urodzin posadzę kwiatki w moim domu.
No i oczywiście tort, który sama wybrałam.Duży pełen truskawek.troche muzyki arabskiej.Potańczyliśmy, pokrzyczeliśmy .Był to wspaniały dzień.




1 komentarz:

  1. Swietny, interesujacy blog. Dziekujei i zycze wszytskiego najlepszego Anna

    OdpowiedzUsuń

komentarze

zobacz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...