Na tej stronie sa publikowane zdjecia i artykuly mojego autorstwa.Prosze o niepublikowaniebez mojej zgody.Wszystkie prawa zastrzezone.

sobota, 14 kwietnia 2012

Jordanskie niebo.

W koncu wiosna i slonce sie pojawilo  i to bardzo gorace.Bo przeciez Jordania bez slonca to nic ciekawego.Po dlugich deszczach wszyscy wybieraja sie teraz na wycieczki i spacery.A to przeciez moja specjalnosc.Uwielbiam wycieczki i popoludniowe spacery.

Mozna podziwiac wtedy jordanskie piekne widoki ...


Lubie patrzec na ulice i na ludzi .Na jordanska codziennosc,ktora rozni sie od polskiej





na  nasze jordanskie niebo




na zachod slonca




Oczywiscie nie moge zapomniec o swoich pociechach.Przeciez to one uwielbiaja wycieczki  i zawsze planuja cos na weekand.moj 6-letni Ali nie lubi siedziec w domu a w samochodzie po prostu sie nudzi.Od pewnego czasu  budujemy swoj wlasny dom.Wiec Ali uwielbia odwiedzac te miejsce.
Np.wczoraj wybral sie na budowe z pilka,duza zolta,ktora wczesniej kupil  specjalnie na ta okazje.Oczywiscie nawet sie ja nie bawil,bo znalaz malego ptaszka.Ali go nosil,nosil ,a ja zastanawialam sie jak to sie skonczy.No wiec biedny ten ptaszek wedrowal z rak do rak,a ja ze strachu nie moglam na to patrzec.Po pewnym czasie Ali postanowi zaadoptowac ptaszka.Znalaz foliowa torbe ,zrobil w niej dziury ,zeby mogl oddychac ten ptak i pwiedzial ,
"Mamo mamy misje do zrobienia,ja go biore do domu a reszta do  ciebie nalezy..."
No wiec po dlugich prosbach Ali wypuscil plaka  poniewaz zrozumial ,ze nie ma miejca dla ptaszka w naszym domu.Czworka dzieciakow wystarczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze

zobacz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...