Na tej stronie sa publikowane zdjecia i artykuly mojego autorstwa.Prosze o niepublikowaniebez mojej zgody.Wszystkie prawa zastrzezone.

piątek, 20 kwietnia 2012

5 mln SR za męża

 Dziwne? Tak, ale mówimy tu o prawdziwej miłości  - naprawdę możemy ustalić cenę na to?

Arabska  kobieta umieściła   atrakcyjną reklamę w lokalnym czasopiśmie- Hanga, wzywając wszystkich wnioskodawców małżeństwa gotowych napisać do niej  e-mailem lub faksem.Ogłoszenie nie wspomnianlo  kobiety  nazwiska, wieku  lub miejsca pobytu, a miliony nie pochodzą z nieskrępowania.

"Kandydaci powinni dostarczyć swój numer kontaktowy, aby  kobieta mogla  z nimi skontaktować sie  w razie  gdyby ona zgadza się na małżeństwo," -magazyn napisał.

 Kobieta powiedziala:
 "Nie ma znaczenia czy nowy mąż jest przyciągany do moich pieniędzy ale   najważniejsze jest to, że musi doceniać życie  małżeńskie i obowiązki  małżeńskie ... Jestem nawet gotowa  zaakceptować Misyar małżeństwo [małżeństwo umowne w których para może  żyć oddzielnie i spotykajc  się, by spełnić małżeńskie obowiązki, kiedy im się podoba] i zapłaci mu SR5  mln od  razu ... będzie żył ze mną w mojej willi i musi akceptować wszystkie moje warunki, które ujawnie  później. "

Według magazynu kobieta jest rozwódką rozstała  się z pierwszym  mężem, bo był "zachłanny i chciał tylko pieniądzy".

"Zrobiłam  zły  wybor  po raz pierwszy .... Chcę dokonać właściwego wyboru teraz ...   główna obsesja jest teraz wyjsc za maz ... Jestem zdesperowana "- powiedziała kobieta.

Osiemdziesiąt procenty relacji  Misyar  kończy się rozwodem.
Miejmy nadzieję, że ta "desperack kobieta " bedzie miala  szczęście za drugim razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze

zobacz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...