Na tej stronie sa publikowane zdjecia i artykuly mojego autorstwa.Prosze o niepublikowaniebez mojej zgody.Wszystkie prawa zastrzezone.

sobota, 21 stycznia 2012

Zimo,bardzo zimno...

Dzisiaj jest bardzo zimno.u nas w Irbed jest 0 stopni,ale nie ma sniegu.Snieg jest tu rzadkoscia.Trzeba wybrac sie do miejsc wyzszych ,zeby zobaczyc snieg.Ja 12 lat nie widzialam sniegu.Mieszkajac w KSA to cud zeby byl snieg.A tu w Jordani jesli spadnie troche sniegu  gdzies niedaleko Irbed to napewno bede tam i sprobuje  zrobic balwana.Moje dzieci nie wiedza co to jest snieg i nigdy go nie widzialy.Szkoda i smutno  mi ze nie wiedza co to snieg i zabawa w sniegu.Zjazd z gorki czy jazda na sankach,tylko ja pamietam te zabawy.
 Zimno wiec trzeba wybrac sie w cieplejsze miejsce.Wlasnie wrociam z  tygodniowego wypoczynku-Aqaba i Morze Martwe.Naprawde cos wspanialego,ze mimo ze jest zimno,to mozna sobie znalesc cieple miejsce.w Aqabie jest pieknie,cieplo w sam raz.





2 komentarze:

  1. witam,
    Pani dzieci nigdy nie były w Polsce?
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dzieciaki byly w Polsce,ale latem.Zawsze jezdzimy latem poniewaz ja mam wolne od pracy a dzieci od szkoly.
      EWA

      Usuń

komentarze

zobacz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...