Na tej stronie sa publikowane zdjecia i artykuly mojego autorstwa.Prosze o niepublikowaniebez mojej zgody.Wszystkie prawa zastrzezone.

środa, 11 stycznia 2012

Kobiety Arabii Saudyjskiej oglaszaja-Moje imie jest...





2011 rok dla kobiet KSA byl bardzo wazny i duzo zmienil w ich zyciu.
 W czerwcu,  kobiety domagaly sie praw do kierownicy i prawa jazdy. We wrześniu, król Abdullah zapowiedział prawa kobiet do uruchomienia i głosowania w Szura. "Nie zgadzamy się marginalizowaniem  roli kobiet w każdym aspekcie społeczeństwa Arabii", ogłosił w przemówieniu.
 Legalnie saudyjki zaczely pracowac jako sprzedawczynie.Na prawde ja widze ze wiele sie zmienia w KSA i to na lepsze dla plci zenskiej.Mam nadzieje ze kobiety Arabii naprawde doczekaja sie na swoje prawa.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze

zobacz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...