Na tej stronie sa publikowane zdjecia i artykuly mojego autorstwa.Prosze o niepublikowaniebez mojej zgody.Wszystkie prawa zastrzezone.

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Matura w Jordani.



No wiec moja najstarsza corka w tym roku zdaje mature.
 
Matura w Jordani rozni sie od naszej polskiej matury .Moja corka juz od teraz przygotowuje sie matury.Jordanska matura zdawana jest z 14 przedmiotow ,ktore sa obowiazkowe.podzielona jest na dwa semestry Pierwszy semestr 7 przedmiotow i drogi semestr 7 przedmiotow.Jest bardzo ciezko uczyc sie tylu przedmiotow,ale coz tak to jest w jordanii.Mam nadzieje ze Bog pomoze mojej corce ,bo ma przed soba bardzo ciezki rok.


                                           




                                            


                                              


                                           

1 komentarz:

  1. współczuję autorce, celowo nie zacytuje Twojego "przybranego imienia", byc upodlonym w cudzym kraju, i zmuszać do takiego życia swoje dzieci (przede wszystkim córkę!) i jeszcze udawać, że jest wszystko ok... .i w każdym artykule informacja, że to ich kultura/ tradycja i należy to zaakceptować... . żałosne... a czy Ci najeźdźcy, którzy już są w naszej europie przejmują się naszą kultura i tradycją? czy zachowują dla siębie swoją wiare/tradycje żeby nas nie obrazić?? nie wręcz przeciwnie! albo czy Twój mąż jest w porządku>? że się zmusił do zmiany wiary, do wyrzeczenia się rzeczy swojej tradycji?kultury?przyjemności itd itd,...współczuję ale nie jest mi Cie żal!! sama sobie zgotowałaś ten los, chciało się ciapatych to masz...

    OdpowiedzUsuń

komentarze

zobacz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...